loading

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات

 

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی حامی پلاس به دقت ملاحظه فرمایید.

توجه داشته باشید که تمام قوانینی که در سایت برقرار است مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران،قانون تجارت االکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده است که کاربران باید به آن توجه کنند. در صورتی که در قوانین ذکر شده تغییری ایجاد شود در همین صفحه تغییرات اعمال شده و در دسترس کاربران قرا خواهد گرفت.

 

تعریف مشتری یا کاربر

کاربر یا مشتری به شخصی گفته میشود که برای عضویت در سایت،اطلاعات خود را در فرم مربوطه وارد کرده و مراحل ثبت را طی میکند.

 

ارتباطات الکترونیکی

زمانی که شما در سایت اطلاعات خود را وارد کرده و ثبت سفارش انجام میدهید،همه این مراحل و ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود.درواقع شما میپذیرید که سایت به صورت الکترونیکی(از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) با شما در ارتباط باشد و پاسخ شما را بدهد.

همجنین ممکن است سایت بخواهد اطلاعاتی از جمله خدمات جدید و سرویس های ویژه ای و … را به مشتریانش اطلاع دهد که این کار را ممکن است از طریق ایمیل یا پیامک انجام شود..همچنین مشتریان در صورتی که نمیخواهند این پیامک ها یا ایمیل ها را دریافت کنند،میتوانند عضویت دریافت خبرنامه را در پروفایل خود غیرفعال کنند.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

سایت به مشتریان خود احترام گذاشته و اطلاعات آنها را محافظت میکند. در این راستا سایت از تکتونولوژی امن و پیشرفته ای استفاده کرده که حریم خصوصی شما را حفظ میکند.

تمام اطلاعات وارد شده در سایت،ازجمله خدمات سایت مانند متن،گرافیک،آرم و لولو،طراحی و….  متعلق به سایت حامی پلاس میباشد و هرگونه استفاده و کپی از اطلاعات بدون کسب مجوز کتبی،حق پیگرد قانونی برای سایت دارد.

حامی پلاس محصولات مناسبی برای همه سنین دارد و د صورتی که کاربر سن کمتر از ۱۸سال دارد باید بااطلاع سرپرست خود اقدام به خرید کند.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

حامی پلاس همواره تلاش میکند که کلیه سفارش ها بدون عیب و نقص و سالم تحویل مشتری گردد. همچنین باتوجه به اینکه حامی پلاس کالاهارا با بسته بندی ایمن و استاندار تحویل هریک از شرکتهای حمل و نقل(طبق انتخاب مشتریان) تحویل میدهد، بروز هرگونه مشکل و آسیب دیدگی کالا به عهده شرکت حمل و نقل است.

کالای اسیب دیده باید طی ۲۴ساعت به خدمات پس از فروش حامی پلاس تحویل داده شود تا بررسی های لازم را انجام دهند.

 

نحوه محاسبه ی هزینه های ارسالی

هزینه کلیه کالاهای ارسالی به عهده مشتری میباشد. در صورتی که شهرهای دیگر بجز تهران را انتخاب کنید کالا تحویل پست داده میشود و در این صورت هزینه پست،بسته بندی،انبارداری و خدمات انبار داری به عهده مشتری است و درحین ثبت سفارش پرداخت می گردد.

در صورتی که در شهر تهران باشید و سفارشی را ثبت کنید هزینه پیک به عهده مشتری می باشد و هزینه را به پیک موتوری که توسط مشتری یا توسط حامی پلاس گرفته میشود پرداخت میکنید.

حامی پلاس برای رفاه حال مشتریان این امکان را به انها میدهد که برای دریافت کالا حضوری مراجعه کنند و تحویل بگیرند.

 

گارانتی:

کالاهایی که شامل گارانتی میباشند (با تاییدیه شرکت) دارای شرایط و ضوابتی هستند که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

در شکل ظاهری کالا تغییر ایجاد نشده باشد و شامل ضرب دیدگی و آثار فیزیکی رو کالا نباشد.

باید به زمان گارانتی تعریف شده برای کالا توجه کرد.

عدم مخدوش شدن برگه گارانتی،سریال کالا و سایر اطلاعات مربوط به گارانتی

فاکتور کالا باید همراه کالا تحویل داده شود.

هزینه ارسال کالا و برگشت ان بابت گارانتی به عهده مشتری  است.

مدت زمان تعویض یا مرجوعی کالا باتوجه به کارهای انجام شده روی آن متغیر است